тптау - Звіт директора за 2009-2014 н.р. (ІІ частина)
                                                                                                              10.12.2016                              






 
                           
           (новини)  
   ПОШУК ПО САЙТУ
 
                               
Меню сайта

Гостьова книга

Категорії розділу

Форум

Вхід

Кількість відвідувачів сайту

200

Наш фотоальбом


Навчально-виховний процес в училищі

        Виховна робота в училищі спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про загальну середню освіту», Державних національних та цільових програм. В організації роботи адміністрація училища керується розпорядчими документами Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, рекомендаціями Навчально-методичного центру ПТО в Одеській області.

                Виховна робота в училищі планується відповідно до «Орієнтовного положення про організацію і проведення виховної роботи в ПТНЗ Міністерства освіти і науки України», а саме: річного плану виховної роботи училища, плану роботи бібліотеки, плану роботи гуртожитку, планів роботи гуртків, плану роботи штабу з профілактики правопорушень, плану спільної профілактичної роботи Татарбунарського професійно-технічного аграрного училища, служби у справах дітей, кримінальної міліції у справах дітей, Татарбунарської ЦРЛ.

Провідна ідея навчально-виховного процесу в училищі – особистісно – зорієнтоване виховання, в центрі якого особистість, її розвиток і соціалізація.

Виховна робота в училищі спрямована на формування особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, зберігає і продовжує українські культурно-історичні традиції, шанобливо ставиться до рідних святинь, української мови, історії.

         Протягом 2012 - 2013 н.р. було проведено:

-              місячник громадянського виховання "Ти громадянин своєї держави" (вересень);

-      проведення місячника екологічного виховання «Земле моя, всеплодющая мати!..» (жовтень);

-              місячник краєзнавчого виховання "Люби і знай свій рідний край" (січень);

-       місячник естетичного виховання «Що внутрішня, що зовнішня краса тобі одній дарована, людино!» (лютий);

-              місячник військово-патріотичного виховання "Вахта пам'яті" (травень);

-              декада відзначення незалежності;

-      місячник формування здорового способу життя «В здоровому тілі – здоровий дух»

-              дні Пам'яті, присвячені річниці Татарбунарського повстання;

-              тиждень Пам'яті, присвячений річниці звільнення України від німецько-фашистських загарбників;

-              уроки, лекції, бесіди з історії Другої світової війни та історії партизанського руху в роки Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр.;

-              відзначення Дня Соборності України;

-              декада "Люби і знай свій рідний край";

-              День виводу військ з Афганістану (зустріч учнів училища з воїнами-інтернаціоналістами, ветеранами війни);

-              Шевченківські дні;

-         тиждень правових знань «На паралельних дорогах прав і обов’язків»;

-         тиждень вшанування пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 рр.;

-         тиждень здоров’я «Зроби свій вибір на користь здоров’ю»;

-              тиждень "Салют, Перемого!";

-         тиждень «Скажемо Сніду – ні!»;

-         тиждень «Ми жінку славимо в віках»;

-              уроки мужності в музеї бойової слави;

-              участь у презентації книги Пам'яті;

-              тематичні екскурсії до музею міста;

-              робота учнів в училищному краєзнавчому музеї;

-        тренінги по групам  «Профілактика вживання алкоголю, наркотичних речовин»;

-              тематичні лінійки  «День партизанської слави»; «Подвигу жити в віках»; « Що маю знати, щоб зберегти здоров’я»; "16 вересня 1924 року - день Татарбунарського повстання", "Ніхто не забутий, ніщо не забуте", "Вшанування пам'яті жертв Голодомору", "Українське козацтво", "Мій край - моя історія жива", "Міжнародний день рідної мови", "День української писемності і мови", "Афганістан - моя кривава рана", "Т.Г.Шевченко - великий співець українського народу", "Мужність і біль - Чорнобиля", "Незабутній День Перемоги", "День матері";

-              книжкові виставки "Була війна, була Перемога", "Українська козаччина в скрижалях історії", "Шевченківські дні", "Терновий вінок Чорнобиля";  виставка архівних документів та книг, присвячених трудовим досягненням та ратним подвигам ветеранів

-              проведено відкриті виховні заходи "Збережемо Україну - козацьку державу", "Гірка біль: Афганістан. Гарячі точки планети" (класний керівник Коваленко С.М., майстер виробничого навчання Коваленко С.І.); "Біль Чорнобиля" (класний керівник Нікітіна Л.В.); "Подвиг непідвладний часу" (класний керівник Прохорова М.О.); "Звичаї нашого народу" (майстри виробничого навчання Гордієнко Н.М., Карамавров І.Г.).

В училищі працюють гуртки та спортивні секції: «Вокальний» - 20 учнів; «Фізика навколо нас» - 15 учнів; «Слюсар-винахідник з ремонту сільськогосподарської техніки та устаткування» - 16 учнів; «Гурток технічної творчості сільськогосподарської автомобільної техніки» - 15 учнів; «Екологічний» - 15 учнів; «Краєзнавчий» - 15 учнів; Спортивна секція «Атлет» - 15 учнів.

Навчально-виховна робота класних керівників та майстрів виробничого навчання проводиться згідно перспективного плану виховної роботи і помісячних планів в навчальних групах.

Спільно з правоохоронними органами проводяться рейди в місця масового відпочинку учнів.

Виховна робота в гуртожитку

Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до виховання в Татарбунарському професійно-технічному аграрному училищі перебуває в прямій залежності від виховної роботи в гуртожитку. Адже гуртожиток є тим феноменом соціального середовища, який має великий виховний вплив на учня, створює об'єктивну основу для формування особистості майбутнього кваліфікованого спеціаліста, господаря своєї землі, всебічно і гармонійно розвиненої людини. Тому вся виховна робота й спрямована на виховання національної свідомості, правової грамотності, моральних принципів, естетичних поглядів, фізичних якостей, а також розвитку художньо- естетичних смаків та творчих здібностей учнів.

Щороку складається річний план виховної роботи в гуртожитку, який затверджується на серпневій нараді і є складовою частиною загально училищного плану виховної роботи. Також складаються щомісячні плани виховної роботи в гуртожитку. В них відображені загально - масові заходи, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками. Ініціатором і організатором більшості виховних заходів є Рада гуртожитку. Рада гуртожитку є суспільним органом самоврядування і покликана здійснювати допомогу адміністрації в організації позакласної роботи, покращення побутових умов учнів. Вона забезпечує підтримання правил внутрішнього розпорядку гуртожитку, керує роботою з самообслуговування, проводить щотижневі рейди перевірки санітарного стану, організовує конкурси-огляди на кращу кімнату, виховує в учнів почуття відповідальності за збереження державного майна, пильнує за економією світла, води. Це сприяє формуванню почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливості, викоріненню шкідливих звичок.

Станом на 01.06.2013 р. в училищі навчається 348 учнів, з них - 50 учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в гуртожитку протягом року проживало 70 учнів, з них - 32 дитини-сироти, з яких 15 дітей з фізичними та розумовими вадами.

Тому на початку навчального року вихователь гуртожитку Кічук Н.В. багато уваги приділяє для згуртування дитячого колективу та адаптації учнів першого курсу, дітей пільгового контингенту, а особливо дітей з розумовими та фізичними вадами. На протязі року проводиться індивідуальна робота з учнями девіантної поведінки та учнями, схильними до правопорушень.

Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснюється за загальноприйнятими уявленнями у низці пріоритетних напрямків. Найбільш важливими серед них є: громадсько-патріотичне, правове, трудове, морально-етичне, естетичне, фізичне, сімейне, екологічне. Ці напрямки тісно взаємопов'язані, доповнюють один одного і утворюють цілісну систему виховання. Ця система знаходить своє відображення у виховних заходах, які проводяться в гуртожитку.

Вихователь Кічук Н.В. організувала гурток «Умілі ручки», де діти-сироти та діти з розумовими вадами виготовляють вироби для покращення естетичного вигляду гуртожитку.

Вже стало доброю традицією зустрічатися в кімнаті відпочинку гуртожитку з його мешканцями, обговорювати свої проблеми, спілкуватися, відпочивати з друзями, слухати музику.

Практичним психологом Галкою Г.А. постійно проводиться індивідуальна робота, консультування, групова, просвітницька, корекційна робота. Індивідуальні та колективні бесіди: «Як бути хорошим сусідом у кімнаті», «Життя без алкоголю, наркотиків і тютюну», «Вмій спілкуватися».

Проведені тренінги: «Конфлікт добра і зла», «Етика відносин в колективі», «Я - майбутня мама», «Родина - соціальна група».

Проведені бесіди: «В історію свою візьми нас, Батьківщино», «Мораль та її норми», «Охорона природи - твій обов’язок», «Хліб - скарб найбільший на землі», «Ти - особистість», «Який слід повинна залишити людина на Землі», «Сімейні конфлікти та шляхи їх вирішення».

Проводяться тематичні лінійки.

Пройшли виховні години: «Права дітей», «Ми - охоронці природи», «Жнива скорботи», «Милосердя та доброти забагато не буває...», «Ми працю славимо в віках, що в творчість перейшла».

Постійно проводилися суботники, прибирання та озеленення території, акції «Де я живу - порядок буде», «Зробимо подвір’я чистим», «Гуртожиток - це наша друга домівка».

З метою активізації профілактичної роботи серед учнів, що проживають в гуртожитку, попередження правопорушень, алкоголізму, наркоманії та СНІДу проводяться зустрічі з працівниками правоохоронних органів: «Попередження злочинності та правопорушень серед учнів»; «Кримінальна відповідальність неповнолітніх за правопорушення», «Закон обов’язків для всіх». Проведено ряд профілактичних бесід: «Орієнтація на здоровий спосіб життя», «Наркоманія - це смертна прірва», «Курити чи бути здоровим - вибирайте самі», «Все про синдром набутого імунодефіциту», «Подбай про своє здоров’я сам». Медсестрою училища прочитано лекції: «Здоров’я дитини - запорука майбутнього», «Захворювання, що передаються статевим шляхом». Пройшли валеологічні акції «День здоров’я», «День без куріння».

Проведено спортивні змагання до Дня фізкультури та спорту.

Проведені відкриті виховні заходи «Поспішай творити добро», «Зі святом, дорогі вчителі», «День Захисника Вітчизни», «Ти живеш серед людей», «Магія Великодня».

Традиційними стали вечори: «Давайте ближче познайомимося», «Дні іменинників», «Дари осені», «Новорічне шоу», «Тетянин день», «День Святого Валентина», «Містер гуртожитку», «Міс гуртожитку», «Жінкам - тепле слово і квіти».

Проведено свято до Дня захисту дітей.

Вся інформація про пророблену роботу в гуртожитку висвітлюється на стендах та в тематичних газетах, постійно оновлюючись. Рада гуртожитку слідкує за своєчасним випуском стінних газет (вітальних та просвітницьких) згідно щомісячних планів роботи.

На протязі навчального року вихователем Кічук Н.В. були проведені з мешканцями гуртожитку усі заплановані інструктажі з безпеки життєдіяльності.

Профорієнтаційна робота

Прийом в училище здійснюється на основі плану роботи Приймальної комісії по набору учнів, який розглянутий педагогічною радою і затверджений директором.

                Розроблено комплексні заходи з проведення профорієнтаційної роботи

в школах міста Татарбунари, Татарбунарського, Арцизького, Саратського, Болградського районів.

                Друкуються статті і оголошення в газетах „Татарбунарський вісник”.

                Щорічно, в травні місяці проводиться День відкритих дверей, організовуються екскурсії для учнів шкіл та їх батьків до училища. Обладнується приміщення приймальної комісії та організується її робота.

Приймальна комісія проводить з вступниками бесіди з питань вибору професії, умов навчання, матеріального забезпечення та соціального захисту учнів, наступного працевлаштування, організовує роботу з комплектування навчальних груп.

                Прийом до училища з професії “Кухар” проводиться шляхом конкурсного відбору за результатами випробувань (співбесід, середнього балу свідоцтв про базову загальну середню освіту).

Рішення приймальної комісії про зарахування в училище оформлюється протоколом комісії з наступним затвердженням наказом директора училища.

В приміщенні приймальної комісії розміщені агітаційні стенди, довідкова інформація для абітурієнтів, зразки необхідних документів, які повинні надати абітурієнти до училища.

Прийом громадян на навчання ведеться за обсягом  державного замовлення, переліком професій та обсягами прийому, зазначеними в додатку до ліцензії.


 

Навчально-методична діяльність

Методична робота в училищі посідає важливе місце в системі підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання.

                 Основні завдання методичної роботи в училищі визначаються Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про загальну середню освіту", Положенням про професійно-технічний навчальний заклад, Положенням про організацію навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах, Положенням про організацію методичної роботи, Положенням про методичний кабінет професійно-технічного навчального закладу освіти,  Статутом училища та іншими нормативними документами в галузі освіти з урахуванням досвіду педагогічних працівників училища, перспектив його розвитку.

                Структура методичної роботи складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів, які відповідають цілям, що стоять перед професійно-технічною освітою та втілюються у різних формах, методах і засобах.  Здійснюється колективна та індивідуальна методична робота. Питання, які потребують колективного розгляду, аналізу та рішення виносяться на засідання педагогічної ради. На засіданнях педагогічної ради розглядаються такі питання: підсумки навчально-виховного процесу за минулий рік,  затвердження плану роботи училища на наступний рік, працевлаштування учнів, аналіз стану робочих навчальних місць в майстернях і лабораторіях на відповідність їх вимогам охорони праці і техніки безпеки, стан відвідування учнями навчальних занять, моніторинг навчальних досягнень учнів, про допуск учнів до державної підсумкової атестації та державної кваліфікаційної атестації, стан викладання предметів і виробничого навчання з окремих професій, про роботу методичних комісій, «Готовність педагогічного колективу до інноваційної діяльності, як складова професійної компетентності», «Нестандартні форми виховної роботи, як засіб розвитку творчої активності учнів», «Підвищення якості знань учнів шляхом удосконалення уроку, запровадження інноваційних, педагогічних, виробничих технологій», «Удосконалення уроку шляхом впровадження інноваційних методів навчання», з досвіду роботи.

                В училищі багато років функціонує методичний кабінет, де знаходяться методичні розробки, матеріали до уроків, періодичні видання, фахові журнали, на допомогу молодому вчителю, матеріали нормативних документів, навчально-плануюча документація викладачів та майстрів, папки викладачів та майстрів «Від атестації до атестації», тематичні папки з основних напрямків виховної роботи. Організовано постійно-діючі виставки для педагогічних працівників: «Поради вчителю», «Інноваційні технології навчання», поради психолога.

                В методичному кабінеті проводяться засідання методичної ради, школи передового досвіду, школи молодого спеціаліста, педагогічні семінари, семінари-практикуми, конференції, педагогічні читання, а також  індивідуально-методична роботи: співбесіди і консультації. В березні місяці проводився методичний тиждень: «Уроки показують майстри педагогічної праці». Відкриті уроки давали: викладач фізики – Білоус Т.В. – «Явища змочування. Капілярні явища», викладач географії – Ужевко В.В. – «Міграційні процеси та міграційна політика», викладач спецдисциплін Гринько С.Ф. з предмету «Трактори» - підсумкове заняття – брейн-ринг   «Як я знаю двигун внутрішнього згорання», викладач спецдисциплін Демченко В.Г. з предмету «Технічне креслення» «Електричне коло постійного струму», майстер виробничого навчання  з професії «Кухар» Платонова О.М. «Приготування страв з круп, бобових та макаронних виробів», майстер виробничого навчання  з професії «Конторський службовець (бухгалтерія)» Бондаренко В.А. «Економіка підприємства».

З метою проведення навчальної та методичної діяльності, підвищення професійної майстерності, впровадження досягнень педагогічної науки, ефективності застосування сучасних форм, методів та засобів навчання в  училищі створено 7 методичних комісій: методична комісія гуманітарного циклу, методична комісія природничо-математичного циклу, методична комісія аграрного профілю, методична комісія кухарського профілю,  методична комісія ОКН і КС, методична комісія класних керівників,  методична комісія будівельного профілю.

З метою удосконалення професійної майстерності викладачів, майстрів виробничого навчання, та підвищення якості навчально-виховного процесу та впровадження передового педагогічного досвіду в  училищі організовано школу передового досвіду, школу молодого педагога.

Робота школи молодого педагога була направлена на адаптацію молодих викладачів та майстрів виробничого навчання в викладацькому та учнівському колективах, попередження найбільш серйозних недоліків у професійній діяльності викладачів та майстрів виробничого навчання, удосконалення форм, методів і прийомів організації та здійснення навально-виховної діяльності педагога.

                 Молодим викладачам та майстрам виробничого навчання надавалась методична допомога наставниками. Проводились дискусії «Роль школи молодого спеціаліста в моєму професійному становленні», диспути  «Психологічні причини неуспішності учнів на уроках. Причини недисциплінованої поведінки учнів на уроці», круглий стіл «Як провести батьківські збори»; семінари - Психологічні  аспекти уроку: «Психологічні   особливості проведення нестандартних уроків; психологічні  особливості оцінювання знань умінь і навичок  учнів;  формування мотивації навчання»;  Технологічний підхід в освіті: ігрові технології навчання; інтерактивне навчання; технологія  розвитку критичного мислення;

консультації та відвідувались уроки досвідчених викладачів та майстрів виробничого навчання з їх наступним аналізом.

Підсумком роботи був тиждень професійної майстерності: «Ініціатива творчості молодих». Майстер-клас провела майстер виробничого навчання з професії «Маляр. Штукатур» Ріднік Т.В. – «Обклеювання стін на флізеліновій основі» Відкритий урок давали викладач хімії та біології Прохорова М.О. – «Явища ізомерії. Структурна ізомерія, номенклатура насичених вуглеводнів» та викладач інформатики та інформаційних технологій Корецький В.М.  – «Бази даних. Системи управління базами даних»; «Редагування та демонстрація презентації».

З метою удосконалення професійної майстерності викладачів, майстрів виробничого навчання, та підвищення якості навчально-виховного процесу та впровадження передового педагогічного досвіду в  училищі організовано школу передового досвіду. Робота  школи передового досвіду  була спрямована на удосконалення фахового рівня  кожного слухача  школи.   Школа передового педагогічного досвіду працювала з постійним складом слухачів  за певним навчальним планом і розкладом занять протягом навчального року з періодичністю одне заняття на місяць.

Робочі навчальні плани для первинної професійної підготовки кваліфікованих робітників з кожної професії (відповідного рівня кваліфікації) є в наявності. Вони відповідають Типовим навчальним планам та вимогам освітньо-кваліфікаційних характеристик та кваліфікаційних характеристик, розроблених згідно Державних стандартів професійно-технічної освіти, затверджених наказом Міністерством освіти і науки. Робочі навчальні плани для підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ затверджені директором Департаменту освіти і науки України Одеської обласної державної адміністрації, узгоджені директором НМЦ ПТО в Одеській області та замовниками кадрів.

                Робочі навчальні програми з загально-професійної, професійно-теоретичної, професійно-практичної підготовки  складені на основі типових навчальних програм відповідно ДСПТО з урахуванням регіонального компоненту та сучасних виробничих технологій. Робочі навчальні програми розглядаються та затверджуються на засіданнях відповідних методичних комісій  щорічно та затверджуються заступником директора з навчально-виробничої роботи.

Кадрове забезпечення

  В училищі проведено відповідно роботу по відбору, розміщенню та підвищенню  кваліфікації педагогічних і керівних кадрів. За освітою та рівнем кваліфікації,  фаховою освітою співробітники училища відповідають  займаним посадам. За штатним розкладом в училищі працюють 43 педпрацівників: з них 5 викладачів профтехциклу і 18 майстрів виробничого навчання.

                Всі викладачі  мають вищу освіту.

                Викладачі профтехциклу мають кваліфікаційну категорію:

-              "спеціаліст першої категорії" - 3 викладача

-              "спеціаліст"                              -  2 викладача

Майстри виробничого навчання мають освіту:

-         вищу                                        - 3 чоловіка

      - середню спеціальну    - 14 чоловік

      - професійно-технічну  -  1 чоловік

                Всі майстри виробничого навчання мають відповідну професійно-технічну освіту та кваліфікацію.

                В училищі щорічно проводиться атестація педагогічних працівників у відповідності з типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України затвердженого наказом МОН від 06.10.2010 р. № 930 зі змінами та  доповненнями внесеними згідно із наказом  МОН № 1473 від 20.12.2011 р.

Директор Татарбунарського ПТАУ пройшов І етап підвищення кваліфікації в Університеті менеджменту освіти НАПХ України.

Заступник директора з навчально-виховної роботи пройшла підвищення кваліфікації при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів.

Один викладач загальноосвітніх дисциплін пройшов підвищення кваліфікації при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів.

Один викладач спецдисциплін пройшов підвищення кваліфікації при Донецькому інституті післядипломної освіти.

                Атестація і підвищення кваліфікації педагогічних працівників проходять щорічно відповідно графіків.

                З метою оновлення та  поповнення педагогічного колективу новими кадрами адміністрація співпрацює з відділом кадрів управління освіти і науки облдержадміністрації, з центром  зайнятості.

Організація фінансово-господарської діяльності

                ДНЗ «Татарбунарське професійно-технічне аграрне училище» здійснює фінансово-господарську діяльність на підставі Статуту.

Фінансування професійно-технічної підготовки робітничих кадрів, соціальний захист учнів і педагогічних працівників в училищі в межах обсягів державного замовлення у 2009-2010 рр. здійснювалися за рахунок коштів державного  бюджету та коштів спеціального фонду училища. З 2011-2013р. утримання навчального закладу здійснюється  за рахунок коштів обласного  бюджету та коштів спеціального фонду училища.

Власні надходження у 2009-2013 рр. складають 641,26 тис. грн.

На балансі училища є земля сільськогосподарського призначення загальною площею 119,89 га, на яку  виготовлено Державний акт на право постійного користування. 37,60 га ріллі оброблюється учасниками навчально-виробничого процесу, а  82,29 га – пасовища та солончаки.

За 2009 рік надійшло коштів – 81,59 тис. грн.:

- від «Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями» – 35,50 тис. грн.»;

- від додаткової (господарської) діяльності – 21,52 тис. грн.;

- від благодійних внесків, грантів та дарунків – 24,57 тис. грн.

За 2010 рік надійшло коштів – 137,26 тис. грн.:

- від «Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями» – 71,07 тис. грн.»;

- від додаткової (господарської) діяльності – 11,80 тис. грн.;

- від благодійних внесків, грантів та дарунків – 54,30 тис. грн.

За 2011 рік надійшло коштів – 93,10 тис. грн.:

- від «Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями» – 73,15 тис. грн.»;

- від додаткової (господарської) діяльності –  0.

- від благодійних внесків, грантів та дарунків – 19,95 тис. грн.

За 2012 рік надійшло коштів – 129,36 тис. грн.:

- від «Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями» – 84,33 тис. грн.»;

- від додаткової (господарської) діяльності – 23,43 тис. грн.;

- від благодійних внесків, грантів та дарунків – 21,60 тис. грн.

За 2013 рік надійшло коштів – 199,95 тис. грн.:

- від «Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями» – 56,82 тис. грн.»;

- від додаткової (господарської) діяльності – 110,73 тис. грн.;

- від благодійних внесків, грантів та дарунків – 32,40 тис. грн.

Кошти по спеціальному фонду кошторису, які надійшли протягом 2009-2013  р.  від виробничої практики учнів училища, від  реалізації майна та від надходження благодійної допомоги батьків учнів, використані за напрямками, передбаченими розрахунками кошторису, а саме:  на проведення поточних ремонтів, на господарські витрати, а також на поповнення матеріально-технічної бази училища. Ці кошти фактично використані на цілі, передбачені протоколом засідання батьківського комітету, а саме придбання інструментів, предметів постачання, матеріалів, господарських товарів:

За минулий  період відкрито нову професію  та проведено:

- косметичний ремонт І - ІV поверхів навчального корпусу;

- косметичний ремонт їдальні, харчоблоку, І-ІІ поверхів гуртожитку;

- реконструкція внутрішніх туалетів та душових кабін;

- створено майстерню «Малярних робіт».

- створено та обладнано майстерню «Штукатурів»

Придбано:

- учнівські столи та стільці в кабінет «Технології штукатурних робіт та спецтехнології»;

- для лабораторії кухарів  придбано 4 електричні плити та  3 індукційні плити, спецодяг для учнів, кухонний інвентар.

Для  їдальні придбано:

- столи та стільці, посуд, ваги електронні, морозильна камера, холодильник, полиці для зберігання  продуктів харчування;

- побутова електрична 3-х фазна плита;

Для гуртожитку:

- шафи, прикроватні тумби, столи для самопідготовки  та стільці ;

- м’який інвентар,  коврові  доріжки, телевізор, коп’ютер в комплекті якій підключено до мережі  Інтернет ;

- обладнання для харчоблоку, встановлені електроводонагрівачи в їдальні, лабораторії кухарів та гуртожитку;

-  9 комп’ютерів у комплекті;

-  4 принтера;

- замінено електролампочки на енергозберігаючі з метою економії електроенергії;

-  перекрито  дах майстерні «Малярних робіт»;

В  2012р. оформлено свідоцтво на право власності на нерухоме майно на 2 комплекси по вул. Степовій,25 та  вул. Карла Маркса,1. На  даний час в стадії розробки знаходиться  присвоєння кадастрового номера на земельну ділянку 119,89 га.  і відведення  земельних  ділянок  у постійне користування  за адресою  вул.. Карла Маркса,1; вул. Степова, 25.

Зі спеціального рахунку  було оплачено за послуги з подачі   електроенергії та водопостачання.

                В  училищі відсутня заборгованість по виплаті заробітної плати, стипендії, за комунальні послуги, дотримуються строків виплати заробітної плати та стипендії, встановлених колективним договором.


 

Директор ДНЗ «ТПТАУ»                                                                                              О.Ю.Кабак


 

В училищі працює психолог


Оцініть наш сайт
Всего ответов: 52

Де на вашу думку краще навчатися?
Всего ответов: 59

Хто на сайті

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відлік часу



***** ******************************** *****
Все для вчителя
Татарбунари в мережі інтернет
Все для учня





Острів знань







Copyright MyCorp © 2016

Безкоштовний хостинг uCoz