Предмет Українська література 15.О1 2018
Група 16- КР Урок №22
Група 91-Т
- уроку Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість. Багатогранність діяльності . Оповідання « Каторжна» . Утвердження людини до любові, добра. Психологізм твору.
Домашнє завдання
1 Самостійно опрацюйте тему уроку, складіть хронологічну таблицю творчої діяльності письменника і вченого.
2 Прочитайте оповідання « Каторжна « дайте відповідь на питання письмово:
- Розкрийте чинники формування характеру головної героїні оповідання.
- Чи тільки люди були винні в формуванні такого характеру Докії ? Що вона могла сама зробити для себе й чому не зробила?
- Що підштовхнуло Докію спочатку до злочину, а потім до подвигу?
3 Яка основна думка оповідання « Каторжна»?
4 Творче завдання :
Знайдіть ключове слово для основної думки оповідання « Каторжна «, яка є актуальною і в наш час.
|
|
|
|
|
|
|
|
Предмет Українська мова
Група 16-КР -16.01. 2018
Група 91-Т -15.01. 2018 Урок 1
Тема уроку Повноцінне функціонування української мови- запорука європейського розвитку держави.
Кожен, хто прагне досягти успіху, створити себе, неодмінно має володіти культурою мовлення, тобто навчитись дотримуватись усталених норм усної і писемної форм літературної мови, використовувати всі її виражальні засоби залежно від стилю, жанру, типу.
Домашнє завдання
1.Користуючись орфоепічним словником, у поданих словах поставте наголос
Дихання, завдання, одинадцять, дрова, другий, здійсненний, косий, навскоки, помаленьку, сімдесят, чотирнадцять, шасі.
2.Прочитайте, вибираючи з варіантів слів, що в дужках , найбільш вдалий
Рідну Батьківщину( в, у ) (усі , всі ) віки порівнювали( з, із) матір ‘ю, бо нема нічого найдорожчого( в, у )людини як мати( і ,й )рідна земля. Окрема людина невіддільна( від, од) народу, а народ невіддільний (від, од) Батьківщини (в, у ) цьому сила народу (і ,й ) міць його, невмирущість( і ,й ) безсмертя.
3.Розкрийте дужки, утворюючи словосполучення. Дотримуйтесь точності мовлення.
1.Школа, слух( музичний, музикальний) . 2.(Житель, мешканець) будинку, України. 3.(Квиток, білет) на поїзд, на екзамені.4.( Ставлення, відношення)до людей, між людьми. 5.( Пам’ ятка, пам’ятник)архітектури ,Т.Шевченку .6.(Поштовий, абонементний) скринька, ящик. 7.( Котрий, скільки)година, час. 8. ( Дефект, недоліки) у роботі, у приладі.
4.Виправте помилки в реченнях
На пошті
Хоча преса подорожчала, я все -таки вирішив зайти в поштове відділення і підписатися на журнал Березіль. Крім цього, тут я придбав відкритку і написав пару слів своєму другові Василю. Якраз учора приніс поштальйон повідомлення на заказний лист від нього. У листі Василь дорікав мені, що я так давно не писав, тому й вирішив я, не відкладаючи, написати коротку відповідь.Написавши адрес друга, я кинув письмо у поштовий ящик.
5.Складіть діалоги, враховуючи ситуацію мовлення, на такі теми :
розмова на тролейбусній зупинці, зустріч матері й дочки на вокзалі обговорення двома подругами переглянутого фільму ,обмін новинами членами сім ї після робочого дня.