17:22
ПРОФОРІЄНАЦІЙНІ ТРЕНІНГИ 2019 для учнів загальноосвітніх закладів

У світ професій робітничих

Цікаво двері прочинять,

Бо з рук трудящих ремісничих

Всілякі блага в світ летять…

Вибір майбутньої професії – це серйозний крок, який випускники роблять на підставі інформації, отриманої з різноманітних джерел, рівня своїх знань з профілюючих предметів та власних природних здібностей. Ринкові відносини на ринку праці внесли зміни в підходи до поведінки шукачів роботи та роботодавців на ринку праці. Змінилася психологія роботодавця: маючи можливість вибирати, він виставляє високі вимоги до претендентів.

На виконання Указу Президента України за № 837 від 08.11.2019 року «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» з метою упровадження сучасних форм і методів профорієнтаційної роботи, популяризації робітничих професій, обласною робочою групою у складі представників Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, Одеського обласного центру зайнятості, навчально-методичного центру професійно-технічної освіти в Одеській області, Одеської академії неперервної освіти Одеської обласної ради, практичних психологів, представників об’єднань роботодавців галузевого спрямування було розроблено проєкти тренінгів з проведення профорієнтаційної роботи у закладах загальної середньої освіти серед учнів 8-11 класів.

Попередньо пройшовши навчання для коучів-тренерів, заступник директора з навчально-виховної роботи ДНЗ «Татарбунарське професійно-технічне аграрне училище» Надія Кабак провела тренінг для учнів КЗ «Татарбунарський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- гімназія».

* Персональний тренер (коуч) професіонал, який, по-перше, вміє бачити і цінити в людині позитивний потенціал і, по-друге, володіє спеціальними знаннями і навичками, що дозволяють допомогти людині самій побачити і розвинути цей потенціал за дуже короткий термін.

Гімназисти прийняли участь у тренінзі «Один день із життя професії», який допоможе сформувати учням уявлення про реалії трудового життя, сучасного ринку праці регіону, попит на професії у регіоні та тенденції в сфері зайнятості. Учні знайомились зі світом професій та факторами, які впливають на вибір професії, а коуч-тренер допомагав їм аналізувати алгоритм планування вибору професії.

Ігрова вправа «Зоряний час» допомогла учасникам краще усвідомити основні особистісні цілі тієї чи іншої професійної діяльності для людини і співвіднести цілі зі своїм власним уявленням про щастя. Школярі активно приймали участь і зробили вправу для розвитку вміння виділяти загальне в різних видах трудової діяльності «Ланцюжок професій», а активізувати інтерес до майбутньої професії допомогла вправа «Коло професій».

Найбільше сподобалась учням гра «Один день із життя професії», що покликана підвищити рівень усвідомлення учасниками тренінгу типового та специфічного в професійній діяльності того чи іншого фахівця. Колективно вони склали розповідь про типовий трудовий день працівника, при цьому використовуючи лише іменники. Наприкінці тренінгу кожен учасник записав алгоритм планування вибору професії «Шлях до мети».

Психологи сучасності недарма говорять про те, що для досягнення поставленої мети необхідно чітко спланувати свої дії. Буквально кажучи розробити план по досягненню майбутньої професії. Під час тренінгу учасники спробувати спланувати свій майбутній вибір та розібрати проблемні ситуації, які можуть при цьому статися.

«Нехай у кожного з Вас буде своя найцікавіша професія і вона зробить Вас щасливою людиною!»

Переглядів: 417 | Додав: kabak | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: