ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Організовує:

  • психологічне діагностування учнів школи;
  • сталу систему психологічної освіти вчителів;
  • проведення психолого-корекційної роботи з учнями;
  • допомогу  педагогічним  працівникам  в  опануванні  й  розробці  інноваційних  програм  і  технологій,  консультує  з  питань  психологічних  аспектів  розвитку,  навчання,  виховання  учнів;
  • просвітницьку  роботу  для  батьків,  приймає  батьків  (осіб,  що  її  замінюють)  з  питань  організації  виховного  процесу;
  • психолого-педагогічну  діагностику  готовності  дитини  до  навчання  в  період  її  переходу  з  однієї  вікової  групи  до  іншої,  допомагає  у  виборі  навчального  закладу  згідно  з  рівнем  психічного  розвитку  дитини;
  • психологічну  експертизу  і  психолого-педагогічну  корекцію  девіантної  поведінки  неповнолітніх.

Сприяє:

  • пошуку,  відбору,  розвитку  обдарованих  дітей;
  • вибору  підлітками  професій  з  урахуванням  їхніх  ціннісних  орієнтацій,  здібностей,  життєвих  планів  і  можливостей,  готує  учнів  до  свідомого  життя;
  • формуванню психологічної культури  вихованців,  учнів,  педагогів,  батьків;
  • здійсненню  превентивного виховання,  профілактики злочинності,  алкоголізму  і  наркоманії,  інших  узалежнень  і  шкідливих  звичок  серед  підлітків;
  • забезпеченню здоров’я  і  безпеки  довірених  йому  учнів;  дотримується  норм  і  правил  охорони  праці,  техніки  безпеки  і  протипожежного  захисту;
  • підвищенню свого кваліфікаційного рівня.

Бере  участь:

  • в  організації,  плануванні  навчально-виховної  роботи,  режимі  навчальної  діяльності  дітей  та  учнів  в  залежності  від  вікових  особливостей  і  стану  здоров’я,  спрямованих  на  забезпечення  відповідних  умов  для  їх  розвитку;
  • в  роботі  педагогічної  ради,  підготовці  та  проведенні  атестації  педагогічних  працівників  школи,  проведенні  семінарів  та  засідань  методичних  об’єднань;
  • у  розробці  навчальних  планів,  програм,  посібників,  методичних  рекомендацій,  вносить  пропозиції  щодо  вдосконалення  виховного  процесу;
  • у  формуванні  та  комплектуванні  груп  і  класів  дітей  і  учнів  за  індивідуальними  показниками  з  метою  диференційованого  навчання  та  виховання;
  • в  роботі  комісії  з  питань  соціально-правового  захисту  дітей;
  • в  проходженні  періодичного безкоштовного  медичного  обстеження.

Має право на:

  • самостійний вибір пріоритетних напрямів роботи, співвідношення різних видів робіт з огляду на потреби школи;
  • спеціальний кабінет, забезпечений методичним, матеріальним обладнанням;
  • захист професійної честі й гідності;
  • ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
  • захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
  • конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;
  • підвищення кваліфікації;
  • проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

Контролює:

 перехідні,  переломні,  кризові  моменти  у  фізичному  і  психічному  розвитку  дітей  та  підлітків.

 Розробляє:

  • річний,  тижневий  план  роботи,  затверджений  директором  і  узгоджений  з  Центром  практичної  психології  та  соціальної  роботи.
  • та  впроваджує  розвивальні,  корекційні  програми  навчально-виховної  діяльності  з  урахуванням  індивідуальних,  статевих,  вікових  особливостей  різних  категорій.

 Забезпечує:

  • своєчасне  складання  встановленої  звітної  документації;
  • зв’язки  школи  із  іншими  закладами  позашкільної  освіти  дітей,  іншими  організаціями  для  спільної  діяльності  з  питань  розвитку  учнів;
  • своєчасне подання директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіту про свою роботу.

Керується:

у своїй діяльності  Законами України з питань освіти. Положенням про психологічну службу в системі освіти України, наказами органів управління освітою всіх рівнів;

 Отримує:

 від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється під розписку з відповідними документами.

 Погоджує:

свою роботу з директором школи.

професійно підпорядкований психологічному центру району, області.

Категорія: Сторінка психолога | Додав: kabak (01.03.2018)
Переглядів: 298 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: