Етапи впровадження програми роботи з соціалізації дітей-сиріт в ПТНЗ
Етапи роботи Хто працює З ким працює Над чим працює Заходи
Діагностично-концептуальний -Творча група педпрацівників;
-психолог;
-вихователь гуртожитку

 
а)задміністрац.
б) з педпрацівн.
в) з учнями

 
- розробка анкет для учнів і педагогів;
-аналіз результатів анкетування;
-цілі і задачи програми;
-основні напрямки діяльності;
-очикувані результати роботи;
-форми моніторингу та
аналізу діагностика рівня готовності
до роботи над проблемою.




 
-засідання творч.групи;
-індивідуальні розробки;
-спільна нарада;-анкетування

-анкетування

 
Організаційно-прогностичний -Творча група;
-психолог;
-зам.директ. з навч.- вих.роботи
-вихователь гуртожитку;



 
а) методоб єднання класних керівників;
б)методоб єднання майстрів в\н;
в)предметні метод.комісії;
г)учні







 
-цілі і задачи програми;
-основні напрямки діяльності;
-очикувані результати роботи;
-форми моніторингу та
аналізу;
- введення в плани роботи
заходів по впровадженню програми;
-підготовка інструментарію;
-мотивування ; -цілі і задачи;
-проектування діяльності

 
-засідання творчої групи;
-засідання предметних комісій;
-треніги;
-засідання методичних комісій класних керівників та майстрів в\н;
-круглі столи
-обговорення результатів анкетування під час годин спілкування.

 
Практичної роботи -Психолог;
класні керівн.;
майстри в\н;
вихователь гуртожитку






























































 
- всі учасники навч.- виховн. процесу;
- учні;



 
- наукове, інформаційне та психологічне забеспечення процесу впровадження програми;
-виконання планів роботи методичних комісій;
-соціально - педагог.діагностика: 
визначення плану первинної адаптації у нових умовах.-соціально-педагогічне консультування.
Мета: підтримувати учнів в проблемах







 
-діагностика;
-консультації;
-тренінги; ділові ігри;
-виступи на педрадах, засіданнях методкомісій;
-випуски „Порад психолога”
- вивчення документів;
-бесіди;
-спостереження, заповнення „карток спостереження Скотта”; 
-анкетування для діагностики потреб підлітка у подальшому піклуванні;
- діагностика відхилень у поведінці та їхніх причин;
- визначення соціально-необхідних навичок, що необхідно формувати, в тому числі навичок міжособистісної взаємодії; 
- відомості про фізичне та психічне здоров’я учня. 
- складання плану спільної з підлітком роботи;
- допомога у важких ситуаціях;
-розвиток необхідних соціальних знань і умінь; 
-складання індивідуальних планів розвитку, 
-створення підтримуючого соціального середовища; 
-вибір і постановка конкретних цілей та визначення конкретних кроків до їх досягнення; 
-методики: „ Картки бажань”, „Лінія життя”, ”Цільові картки”;










 
      Соціально –профілактична робота.
Мета: попередження порушень у соціальній адаптації учнів.
Зміст діяльності:
-соціально-правове просвітництво;
-профілактика шкідливих звичок, 
-профілактика міжособистісних конфліктів.
 Соціальне виховання.
Мета: спеціальна професійна допомога .
Зміст діяльності:
- корекція і розвиток життєвих умінь і навичок;
- корекція відхилень у поведінці;
- корекція проблем, пов’язаних з міжособистісними конфліктами.
 Захист прав та ін.
 
-бесіди;
-конкурси;
-випуск стінівок;
-чергування у гуртожитку;
-консультації психолога
-спостереження;
-бесіди;
консультації психолога;
-рішення питань щодо необхідних документів;
-допомога в отриманні житла та інші питання. 


 
  -викладачі;
-учні

 
-учні;  Захист прав та інтересів учнів.
Мета: представництво інтересів учнів в адміністративних органах.
-впровадження на уроках технології особистісно-зорієнтованого навчання;
-адаптуються до нових умов ;
-усвідомлюють свої потреби;
-вчаться ставити перед собою досяжні цілі, приймати відповідальні рішення

 
-круглі столи;
-засідання методкомісій;
-взаємовідвідування уроків;
-відкриті уроки
-співпрацюють з класним керівником,майстром,
психологом, вихователем;
-беруть участь у виховних заходах;
-на уроках вчаться ставити цілі, проектувати свою діяльність, рефлексувати, оцінювати результати 


 
Аналі-
тичний

 
Творча група
Педагоги
психолог

 
педагоги
учні
учні

 
Вихідна діагностика;
аналіз результатів ;
узагальнення досвіду

 
-анкетування
-круглі столи;
-доповіді на педраді;
-обговорення на засіданнях методичних комісій 
-анкетування;
-творчі роботи;
-конкурси;
-тренінги

 
Категорія: Сторінка психолога | Додав: kabak (20.02.2011)
Переглядів: 838 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: